Cadılar Bayramı Kurabiyeleri & Kapkekleri / Halloween Cookies & Cupcakes /

halloween12

Selamm! Bu yazımda sizlerle çok lezzetli kapkekler, kurabiyeler,pastalar, cheesecakeler yapan Mrs. Cupcake ‘in Cadılar Bayramı için hazırladıklarını paylaşıyorum. Siz de benim gibi Cadılar Bayramı konseptini seviyorsanız ama kutlamak, eğlenmek için vaktiniz yoksa bu nefis tatlılardan alarak kendinizi şımartabilirsiniz!

Hii! In this post I’m sharing with you Mrs.Cupcake Dessert Boutique’s Halloween desserts. Mrs. Cupcake does so delicious cupcakes, cookies, cakes, cheesecakes. If you love Halloween concept like me but you don’t have time to celebrate it, you can indulge yourself with these beauties!

halloween11

Ben İstinye Park’taki D&R Corner’ından 4 mini kapkek, 3 kurabiye ve 1 tane de normal kapkek aldım. Aşağıdaki resimde olduğu gibi bu şirin kutularda bulunuyorlar.

I have bought 4 mini cupcakes, 3 cookies and 1 cupcake from D&R corner in İstinye Park. They were in these cute packages which is shown in the picture below.

Mrs. Cupcake ‘i yaklaşık 3 yıldır biliyorum ve neredeyse başka hiçbir yerden kapkek yemiyorum. Tatları inanılmaz derecede güzel ve hepsi çok hafif. Öyle ağır bir tatlı yemiş gibi olmuyorsunuz, hatta 2 mini kapkek tatlı krizinizi anında geçirebilir! Çok çeşitli tatlarda kek ve frosting yapıyorlar, benim favorilerimden biri bubblegumlı olan. Ama o kadar tat arasında tek favori seçmek çok zor!

I know Mrs. Cupcake almost 3 years from now and I do not eat cupcake from somewhere else. They taste really good and very light. 2 mini cupcakes are ideal when you are sweet craving! They make cakes and frostings in various flavours, my favourite is the one with bubblegum flavour. But it is so hard to choose one actually!

Kurabiyelerinden daha önce hiç tatma fırsatım olmamıştı, ilk kez yedim ve BA YIL DIM. Daha önce hiç böylesine yumuşak kurabiye yememiştim. Ayrıca kakao ve vanilya tadını gerçekten alabiliyorsunuz. Ama yarasalı kurabiyeyi yerken dikkat edin! Çünkü bütün ağzınız siyah olabilir!

Before this, I have never been able to taste their cookies, but I am in LOVE with them. I have never eaten any cookie as soft as this one. Also you can really taste the cacao and vanilia flavour. But be careful while eating the bat cookie! Because you can find your mouth covered with all black!

Cadılar Bayramı temasında olmaları da ayrı bir güzellik katıyor, hayalet, balkabağı, örümcek hepsi birbirinden şirin! Bir kurabiye ya da bir kapkek kapıp yemenizi, özellikle cadılar bayramı temalı olanlardan, kesinlikle tavsiye ederim!

Halloween theme makes this dessert more beautiful, the ghost, the pumpkin and the spider! They are all very cute! I really really recommend you to taste one cookie and one cupcake, especially the halloween themed ones!

Yılbaşında çıkacak olanları sabırsızlıkla bekliyorum!!

Looking forward for the Christmas ones!

xx, Lale

Mrs. Cupcake website

Mrs. Cupcake Instagram

Disclaimer: All photos are mine & not sponsored.
Leave a Reply

